Súlyszabadító Tippek

Nincs tiltott élelmiszer, csak mértékletes fogyasztás

Rólam

2018. március 25. 18:43 - Szennai Dóra

 

43482657_942026939319895_4864541656654807040_n.jpgSzennai Dóra vagyok, dietetikus. 
Semmelweis Egyetem Egészségtudományi Karán végeztem 2017-ben. 


Fő szakterületem az inzulinrezisztenciához és a cukorbetegséghez kapcsolódó testtömeg csökkentés. Jelenleg klinikai dietetikusként dolgozom, illetve a Medconnexus Gyógyászati Központban tartok magánrendelést. 


Az IWI Nemzetközi Fitnesziskola személyi edző képzésére azért jelentkeztem mert hiszem hogy az egészséges élet mindenki számára elérhető lehet életmódváltással.

Minden okkal történik- szokták mondani. A hivatásom választásában nagy szerepet játszott, hogy  túlsúlyosként éltem a gyerek-, majd kamaszkoromat. Akartam változtatni, de nem tudtam hogyan. Óriási segítség lett volna, ha valaki megmondja, mit csináljak másként  a siker érdekében.

Az élet úgy hozta, hogy most az a tanácsadó lehetek, akinek a segítő szavaira vágytam egykor. Hogy hogyan lettem túlsúlyos tiniből dietetikus és edző, egy blogbejegyzésben írok. 

A blog tartalmaival az a célom, hogy segítsek eligazodni a fogyókúrás tanácsok rengetegében.

Táplálkozási tanácsadással kapcsolatban bővebb információkat találsz a weboldalalom:

http://szennaidora.hu/

Jó böngészést! :)

Szólj hozzá!
süti beállítások módosítása